Congresul Național de Chirurgie Pediatrică cu Secțiune de Ortopedie Pediatrică

Între 13 și 16 noiembrie 2019, am fost gazdele celui mai mare eveniment medical din Bacău, din acest an: Congresul Național de Chirurgie Pediatrică cu Secțiune de Ortopedie Pediatrică.

În cele 4 zile au fost prezenți peste 250 de oameni, din țară și din străinătate, au fost organizate 3 cursuri (de laparoscopie, de ortopedie pediatrică, de buză de iepure/ gură de lup), au fost peste 150 de lucrări științifice prezentate, a fost o expoziție medicală cu peste 10 firme prezente, o expoziție de mere cu degustare, o expoziție a doi artiști plastici din Bacău (Dragoș Burlacu și Marius Crăiță-Mândră), și două cine festive.

Evenimentul a reușit să aducă, după 15 ani, sub același acoperiș cele două specialități chirurgicale cu implicare maximă în tratamentul copiilor cu afecțiuni chirurgicale – chirurgia pediatrică și ortopedia pediatrică. În Bacău s-a demarat ceva foarte important pentru creșterea națională a standardului de tratament al copiilor cu afecțiuni chirurgicale și anume elaborarea ghidurilor naționale de tratament al afecțiunilor chirurgicale pediatrice.

Manifestarea a fost organizată de către Societatea Română de Chirurgie Pediatrică, în colaborare cu Fundația Comunitară Bacău, cu sprijinul Spitalului Județean de Urgență Bacau, a Colegiului Medicilor Bacau, a autorităților locale, dar și a unor firme private din oraș.

Ținem să le mulțumim pe această cale tuturor partenerilor și sponsorilor care au ales să ne fie alături:

MG Smart Context, Primăria și Consiliul Local Bacău, Karl-Storz – Endoskope, Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii “M. S. Curie”, Cybernet Auto Center, Barrier, ISSCO, Ortoprofil, Medical Ortovit, Fresenius Kabi, HELLIMED, B|Braun, PHARMA TELNET, Pharma PROMOTION, VEDRA, Simba Invest, Nic Consulting Technics, Fresh din Mere de Itesti, Oranjeria, Desteptarea.

Infographic-Congres-Pediatrica